4 ՎԵՐՋԱՊԵՍ ՊԱՏՐԱՍՏ Է!!!

Հարգելի բարեկամներ. վերջապես ունեցա իմ առանձին բլոգը: Արդեն երկար ժամանակ է, ինչ գրում էի իմ շատ սիրելի Realmadrid.am կայքում, բայց քանի որ այնտեղ ես սահմանափակվում էի միայն ֆուտբոլային թեմաներով, որոշեցի առաձին բլոգ ունենալ: Բլոգս անվանել եմ MERENGUES BLOG, քանի որ հիմնական քննարկմանս թեման լինելու է Los Merengues-ների` «Ռեալի» մասին գրելը: Բայց ես շատ եմ գրելու նաև իմ կյանքի, համաշխարհային անցուդարձի ու քաղաքականության մասին, և ոչ միայն: Առաջին թեմաները սպասեք շատ շուտով:


Գևորգ Լոռեցյան

4 comments :

  1. Գև ջան բարի գալուստ Բլոգոսֆեռա: Հուսամ Realmadrid.am-ում կշարունակես նույն ակտիվությամբ գրառումներ կատարել:
    Բլոգոսֆեռայում էլ , բլոգիդ հետ ցանկացած խնդիրների դեպքում պատրաստ եմ քեզ օգնության գալ :)
    Մի քիչ զարմացա , որ տեսա Քաղաքականություն բառը քո նախընտրած թեմաների մեջ: Ամեն դեպքում սպասում եմ Գրառումներիդ :)

    ReplyDelete
  2. Rob jan mersi.. mi zarmaci, es sirum em qaxaqakanutyun.... isk Realmadrid.am-@ sranic chi tuji vochi kerp

    ReplyDelete
  3. Մեկել խորհուրդ կտամ գրես Հայատառ, որ մյուսներն էլ օրինակիդ հետևեն ու գրեն հայատառ !!

    ReplyDelete
  4. Հա ճիշտես.. ես միշտ հայատառ եմ գրում, չգիտեմ խի էս անգամ լատինատառ ստացվեց :D

    ReplyDelete